ایلام؛

افزایش 35 درصدی کشفیات مواد مخدر در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به افزایش 35 درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح استان طی شش ماه اول سال 94 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت:باید زمینه های تقاضا برای مصرف مواد مخدر از بین رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار علی دولتی اعلام کرد: بیش از 10 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این مدت در سطح استان متلاشی و تعداد زیادی از خرده فروشان مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

دولتی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، جمع آوری معتادان خطرناک و کنترل گلوگاه های ورودی به استان را از مهمترین اهداف پلیس در مبارزه با مواد مخدردانست و اضافه کرد: همزمان با اجرای بیش از 100 طرح و عملیات مقابله ای با سوداگران مرگ ، فعالیت های فرهنگی و آموزشی خوبی متناسب با جامعه هدف در جای جای استان توسط پلیس صورت گرفته است.

وی افزود: نیروی انتظامی با تمام توان و امکانات و کارکنان خود بطور جدی با این پدیده شوم مبارزه می کند، اما حجم این آسیب عمومی آنقدرزیاد است که این نیرو به تنهایی توانایی پیشگیری از پیامدهای آن را ندارد. 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر در جامعه ما گریبانگیر بسیاری از افراد بویژه نسل جوان و نوجوان شده و نگرانی های زیادی برای خانواده ها بوجود آورده است، گفت: اگر اقدام های مناسب پیشگیرانه صورت نگیرد، اعتیاد جوانان را به کام خود خواهد کشید و این یک هشدار به تمامی خانواده هاست.
 
 
 
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.