رشت؛

اجرای بیش از هزار و 805 فقره عملیات مهار آتش و ایمنی در رشت

هزار و 805 فقره عملیات مهار آتش و خدمات ایمنی در 6 ماه ابتدای امسال توسط سازمان آتش نشانی و خدمات فنی رشت اجرا شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت در نشست خبری به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشان صبح امروز در رشت با بیان این مطلب گفت: این تعداد عملیات شامل هزار و 38 فقره مهار آتش، 363 فقره خدمت به حادثه دیدگان و 404 فقره خدمات ایمنی است.

علی مقصودی با اشاره به اینکه 47 درصد آتش سوزی منازل مسکونی به علت اتصال در سیستم سیم کشی ساختمان و وسایل برقی رخ می دهد افزود: اصلاح و کنترل سیستم های سیم کشی ساختمان، نظارت و کنترل بیشتر از سوی نظام مهندسی و فرهنگ سازی در جامعه از مهم ترین راهکارهای کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از آتش سوزی است.

وی بیان اینکه 2 ایستگاه آتش نشانی سال 6 ماه ابتدای امسال در رشت به بهره برداری رسید گفت: تلاش می کنیم با فراهم نمودن امکانات سومین ایستگاه را تا پایان سال 94 در محله دیانتی شهر رشت راه اندازی کنیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی از کاهش زمان رسیدن به محل حادثه در حوادث درون و برون شهری از 6 دقیقه و 43 ثانیه به 4 دقیقه و 48 ثانیه خبر داد و تصریح کرد: همه سازمان های متولی باید با تعامل و همکاری بیشتربرای مقابله با حوادث و ارایه خدمات ایمنی مناسب به شهروندان تلاش کنند.

وی هم چنین از آموزش کودکان در 140 مهد کودک و بازدید و کنترل 564 واحد صنفی خبر داد.


انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.