مشهد؛

اعلام ویژه برنامه‌های سالروز ولادت امام هادی(ع) در حرم مطهر رضوی

به مناسبت ولادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام هادی(ع) ویژه برنامه‌های در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه این ویژه برنامه ها از امروز در رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود گفت :ویژه برنامه شب میلاد امام هادی(ع) امشب از ساعت 18 تا 20 با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحمید میرباقری پیرامون زیارت جامعه کبیره امام هادی (ع )آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی افزود: ویژه برنامه روز میلاد امام هادی(ع) هم از ساعت 10 تا 12 فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود که در این مراسم حجت‌الاسلام سیدجعفر طباطبایی به بیان سیره و زندگانی امام هادی(ع) خواهد پرداخت.

وی گفت: ویژه برنامه شام میلاد امام هادی(ع) نیز از ساعت 18 تا 20 سه‌شنبه برگزار می‌شود و در این برنامه حجت‌الاسلام مسعود عالی درباره ویژگی‌های اخلاقی، تربیتی و شخصیتی امام هادی(ع) سخنرانی می‌کند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی مداحی و مولودی خوانی مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) از جمله ماهرخسار، واعظی، قانع، آتشبار، الهی، کهربایی، عارف، بحرینی و نیکبخت از دیگر برنامه های این مراسم اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی افزود: گروه‌های همخوانی سیرت النبی، فدک الزهرا، ثامن الحجج و بینات در شب میلاد و شام میلاد امام هادی(ع)، به اجرای سرود و تواشیح می پردازند و در سالروز میلاد آن امام همام هم محفل شعرخوانی شعرای آئینی مانند وفایی، موید، غلامپور و یعقوبی اجرا می‌شود.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.