تشریح حادثه منا از زبان عزیز‌ محمدی

رئیس اتحادیه فوتبال گفت: به احتمال فراوان تا 18 مهر به تهران برمی‌گردیم اما هنوز اخبار‌ موثقی در مورد مفقودان به دست نیامده است.

تشریح حادثه منا از زبان عزیز‌ محمدی

عزیز محمدی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حادثه دلخراش ‌منا کاروان ما کمی زودتر از گلوگاه رد شده بود و به فاصله 5 دقیقه این اتفاق افتاد و متاسفانه تعدادی از حجاج جان خود را از دست دادند، البته در حال حاضر برخی‌ها در حال بازگشت به کشورمان هستند و ما هم تا 18 مهر به تهران برمی‌گردیم.

وی ادامه داد: آجرلو و اکبر غمخوار از مدیران عامل سابق پرسپولیس و پاس هم در کاروان دیگری حضور داشتند اما از دیگران اطلاع خاصی ندارم. فقط می‌دانم برخی مفقودان هنوز وضعیت بلاتکلیفی دارند و احتمال جان‌باختنشان زیاد است.

رئیس اتحادیه فوتبال کشور در ادامه تشریح حادثه گفت: این حادثه زمانی رخ داد که شیعیان برای زیارت می‌رفتند و اینکه می‌گویند شاید عمدی در کار است کمی به واقعیت نزدیک است.

وی ادامه داد: شب بعد از حادثه باور کنید در خیمه‌های ایران فضای غمگینی حاکم بود و دوستان و حجاجی که در این چند روز با هم بودیم در میان ما نبودند، یا مفقود شده و یا جان باخته‌اند و باور این حادثه برایمان سخت بود.

عزیز محمدی ادامه داد: در حالیکه ما ساعت‌های ابتدایی صبح را انتخاب کرده بودیم، گرمای هوا بسیار اذیت می‌کرد و حجاج از مشعر پس از صرف صبحانه به سمت منا در حرکت بودند و این مسیر 5 کیلومتری، که در انتها به راه‌های بسته خوردند و این فاجعه ناگوار اتفاق افتاد.

رئیس اتحادیه فوتبال گفت: مسئولان عربستانی هیچگونه همکاری با زائران نداشته و از دادن هرگونه اطلاعات خودداری می‌کردند و بی درایتی آنها باعث این اتفاق ناگوار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار