سبک دست متهم اول حاشیه‌های صدرنشین لیگ

بحث مالی و پاس نشدن چک‌های برخی بازیکنان از حاشیه‌های جدید تیم فوتبال استقلال است.

سبک دست متهم اول حاشیه‌های صدرنشین لیگبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان همانطور که می‌دانیم باشگاه استقلال در ابتدای فصل حامی مالی‌ای را در اختیار گرفت تا از این طریق در پرداخت ها مشکلی نداشته باشد اما این روزها نه تنها حامی مالی باری از دوش باشگاه استقلال برنداشته بلکه باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای این باشگاه شده است.

در ابتدای فصل حامی مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان چک‌هایی را در اختیار آنها قرار داد که در حال حاضر تمامی آن‌ چک‌ها برگشت خورده، و تمامی این مسائل باعث شده که بازیکنان تیم استقلال ناراحت و ناراضی شوند.

سبک دست حامی مالی باشگاه استقلال این روزها با عمل نکردن به تعهداتش کار مفید دیگری برابر این باشگاه انجام نداده و تمام چک‌های این حامی مالی توسط بازیکنان برگشت خورده و بازیکنان نتوانسته‌اند چک‌هایی را که حامی مالی بابت مطالباتش در اختیار آنها قرار داده بود را پاس کنند.

هرایر مگویان از جمله بازیکنانی است که امروز نتوانست چک مطالباتش را پاس کند و همین امر باعث شد تا این بازیکن حرف جدایی از جمع آبی پوشان را مطرح کند.

مجید صالح مربی تیم فوتبال استقلال نیز که بابت مطالباتش چک دریافت کرده بود نتوانست چک مورد نظر را پاس کند.

فخرالدینی، زرندی، ارژنگ نیا، پور حیدری ، نورافکن، محسن کریمی، میثم مجیدی، جابرانصاری ، حاج محمدی، شعبانلو، فرشید اسماعیلی، خرسندنیا، شهباز زاده، برهانی ، خسرو حیدری، طالب‌لو، امید ابراهیمی، افرادی هستند که نتوانستند مطالباتشان را از حامی مالی دریافت کنند و چک‌های آنها که از سوی حامی ملی در اختیارشان قرار گرفته بود پاس نشده است اما با بخشی از مطالبات آنها با کمک وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد. ذخیره می‌شود تنها مطالبات صالح و مگویان مانده است که در آن هم در اسرع وقت پرداخت می‌شود.

با توجه به شرایط موجود باید منتظر بمانیم تا تیم باشگاه استقلال چه برخوردی در مورد حامی مالی از خود نشان می‌دهد و از طرفی دیگر سبک دست که به عنوان حامی مالی باشگاه انتخاب شده تا چه زمانی و قصد دارد به عمل نکردن به تعهداتش ادامه دهد چرا که وی باعث شده باشگاه استقلال با مشکل روبرو شود مگر حامی مالی نمی‌داند وظایفش چیست؟ واقعا این مساله باید از سوی مسئولان باشگاه استقلال و وزارت ورزش و جوانان پیگیری شود تا دیگر فردی به خود اجازه ندهد باشگاه به این بزرگی را به چالش بکشاند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار