اجرای پروژه‌های مشترک میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه تورینو ایتالیا

پروژه‌های مشترک میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه تورینو ایتالیا انجام شد و وزیر آموزش ایتالیا از اجرای این پروژه‌ها حمایت و استقبال کرد.

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در راستای اهداف ملی و توسعه همکاری‌های بین‌المللی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر ملاقاتی را با وزیر آموزش دانشگاه و تحقیقات کشور ایتالیا برگزار کرد.

وی تصریح کرد: در این ملاقات سفیر ایتالیا در تهران و جمعی از مدیران و اساتید دو کشور حضور داشتند که توانستیم در مورد سابقه همکاری‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر با دانشگاه‌های ایتالیایی گزارشی ارائه دهیم و بر ادامه همکاری‌های علمی و بین‌المللی با دانشگاه‌های ایتالیا در بخش آموزش و صنعت تاکید کردند.

ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: در این ملاقات اساتید و مدیرانی در حوزه مهندسی پزشکی و سلامت نیز در خصوص فعالیت‌های خود در دانشگاه صنعتی امیرکبیر توضیحاتی ارائه دادند.

وی خاطر نشان کرد: در این پروژه مشترک حوزه سلامت که میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه تورینو ایتالیا بسته و بر اجرای آن تاکید شد وزیر آموزش، تحقیقات دانشگاه ایتالیا نیز حمایت خود را از اجرای این پروژه‌ها اعلام کرد تا همکاری لازم را با هم داشته باشند و موفقیت‌های درخشانی را با هم بدست آورند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار