قناعتی: دسترسی بنده به سامانه شهرسازی مسدود شده است

عضو کمیسیون و عمران حمل و نقل شورای شهر گفت: دسترسی بنده به سامانه شهرسازی مسدود شده است تخلفاتی را که شناسایی کرده ایم اما به سامانه برای دریافت اطلاعات بیشتر به دسترسی نداریم.

قناعتی: دسترسی بنده به سامانه شهر سازی مسدود شده استبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالفضل قناعتی عضو کمیسیون عمران حمل و نقل شورای شهر در تذکر پیش از دستور ضمن تشکر از شهرداری برای احداث پل صدر در شمال تهران اظهار کرد: از شهرداری برای احداث پل صدر قدردانی می‌کنم اما متاسفانه نمای اسلامی ایرانی برای ستون پل استفاده نشده و شاهد نمای مطلوبی در این پل نیستیم.

وی اضافه کرد: در روی هر ستون نام خداوند نگاشته شود تا شهروندان ضمن تردد از این مسیر ذکر خداوند را نیز بگویند.

قناعتی در تذکر دوم خود به دوربین‌های اتوبان‌ها اشاره کرد و گفت: هزینه زیادی برای نصب دوربین اتوبان‌ها بکار گرفته شده است اما درختان همه دوربین‌ها را در بر گرفته است و متاسفانه دوربین‌ها از درختان عکس‌برداری می‌کنند و این نشان از آن دارد که استفاده خوبی از دوربین‌ها نمی‌شود.

قناعتی ادامه داد: درخواست دارم تا در جانمایی دوربین‌ها دقت نظر داشته باشیم و ماشین‌های که به سرعت در این مسیر حرکت می‌کنند را رصد کنند.

وی در تذکر سوم خود با اشاره به عدم دسترسی به سامانه شهر سازی به صورت خصوصی گفت: چندین بار تذکر داده‌ام و کتبا نیز آن را درخواست کرده‌ام اما متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است این مشکل را به صورت علنی اعلام می‌کنم که مورد رسیدگی قرار بگیرد .

قناعتی در توضیح این نکته تصریح کرد: ورود بنده به سامانه شهرسازی مسدود شده است و با وجود اینکه تخلفاتی را در این زمینه شناسایی کرده‌ایم دسترسی به بایگانی پرونده‌ها نداریم .

وی تأکید کرد: این موضوع چندین بار به آقای امانی گفته شده و باید بگویم اگر مورد رسیدگی قرار نگیرد به بازرسی شکایت می‌کنیم چرا که نماینده مردم تهران باید به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار