تیم ملی فوتبال امید منظم ترین تیم شناخته شد

تیم ملی فوتبال امید کشورمان که جهت شرکت در رقابت های غرب اسیا به قطر سفر کرده، مورد توجه مسولان برگزاری این رقابت ها قرار گرفته است.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم ملی امید کشورمان که جهت شرکت در رقابت های غرب آسیا به قطر سفر کرده مورد توجه مسولان برگزاری این رقابت ها قرار گرفته است.

تیم ملی امید ایران منظم ترین و با برنامه ترین تیم در بین ۹ تیمی است که در هتل هالیدی اسکان داده شدند.

کاروان تیم ایران طبق برنامه روزانه ای که توسط محمد خاکپور سرمربی تیم امید طراحی می شود و بصورت مکتوب در اختیارشان گذاشته می شود، در ساعت های اعلام شده در برنامه های مختلف، از جمله صرف وعده های غذایی، جلسات فنی تءوری و تمرینات حضور پیدا می کنند.

نکته قابل توجه تر اینکه کاروان تیم امید ایران در تمامی برنامه ها با لباس های متحدالشکل حاضر می شوند که جلوه خاصی به تیم ایران داده و مورد توجه ویژه مسولان برگزاری و کارکنان هتل هالیدی قرار گرفته است. موضوعی که به هیچ وجه در خصوص هشت تیم دیگر حاضر در هتل صدق نمی کند.

رفت و امد بازیکنان تیم امید ایران به تمرینات، جلسات فنی و سایر برنامه ها نیز با نظم و انضباط و هماهنگی خاصی صورت می گیرد.

محمد خلیل از مسولان برگزاری مسابقات غرب اسیا که در هتل هالیدی مستقر است در خصوص این شرایط تیم ایران می گوید:به جرات می توان گفت که کلاس تیم امید ایران از جهات مختلف یک سر و گردن بالاتر از سایر تیم هاست و نظم و انضباطی که در موارد مختلف از جمله پوشش بازیکنان و کادر فنی و اجرایی بر تیم ایران حاکم است نشان از حرفه ای بودن این تیم و تفکرات حاکم بر این تیم دارد. ضمن اینکه برنامه های تیم ایران کاملا مشخص و از پیش تعیین شده است و برخلاف برخی تیم ها شاهد تصمیمات انی نیستیم.

نکته جالب توجه اینکه دیسیپلین و نظم و انضباط کاروان تیم ایران، مورد توجه مربیان و بازیکنان سایر تیم ها نیز قرار گرفته و ان ها راتحت تاثير قرار داده است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار