ساری؛

مازندران سومين استان پر تردد كشور

بر اساس آمار دوربينهای تردد شمار مركز مديريت راههای اداره كل حمل و نقل و پايانه های مازندران در روزهای تعطيلات تابستانی ، مازندران سومين استان پرتردد كشور بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رييس مركز مديريت راههای اداره كل حمل و نقل و پايانه های مازندران گفت: بيش از 102 ميليون تردد تابستان امسال در محورهای برون شهری استان ثبت شده است كه از اين لحاظ مازندران سومين استان پر تردد كشور بوده است.

محسن هاشمی، افزود:مطابق آمار ثبت شده پرترددترين محورهای درون استانی به ترتيب محورهای ساری- قائمشهر، بابل- قائمشهر و آمل- بابل بوده است ،و همچنين 29 تير ماه يعنی روز بعد از تعطيلات مربوط به عيد سعيد فطر پرترددترين روز تابستان امسال بوده است.

رييس مركز مديريت راههای اداره كل حمل و نقل و پايانه های مازندران گفت: با تحليل آمار به دست آمده از 70 دستگاه تردد شمار منصوب در محورهای استان مشخص شده است، ساعات اوج تردد وسايل نقليه در استان بين ساعات 14 تا 20 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه بوده است.

محسن هاشمی،بااشاره به اینکه بيش از 900 هزار تردد از وسايل نقليه سنگين ثبت شده است افزود : اوج تردد وسايل نقليه سنگين در استان اغلب مربوط به روزهای ابتدايی هفته بوده است

به گفته وی محورهای ساری- قائمشهر، نكا- بهشهر و بابل- آمل در بين محورهای استان دارای بيشترين تردد ثبت شده وسايل نقليه سنگين بوده‌اند.

سفرهای ورودی و خروجی به استان اعلام كرد: در تابستان امسال آمار ثبت شده از تردد وسايل نقليه از مبادی و مقاصد ورودی و خروجی استان نشان از رشد 3 درصدی داشته به طوری كه مجموعا حدود 13 ميليون تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است. در اين ميان محورهای مواصلاتی جنوب استان يعنی محورهای هراز، كندوان و فيروزكوه حدود نيمی از اين ترددها را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.