کشف جسد پناهجوی عراقی نزدیک مرز انگلیس

جسد یک مرد جوان عراقی که تلاش می‌کرد وارد انگلیس شود در منطقه‌ای ساحلی کشف شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین؛ مقامات امنیتی در کانال مرزی میان فرانسه و انگلیس جسد مردی 20 ساله را درون کامیون یافتند که از پناهجویان عراق بود. آثار ضرب و جرح بر روی بدن این مرد به وضوح دیده می‌شد.

با کشف جسد مرد عراقی، تعداد پناهجویانی که از ابتدای امسال در تلاش برای عبور از فرانسه برای رسیدن به انگلیس جان خود را از دست می‌دهند، به 12 مورد رسید. تمام 12 پناهجوی جان باخته در کانال ارتباطی فرانسه و انگلیس به قتل رسیده‌اند و پلیس تحقیقات وسیعی برای یافتن عاملان این جنایات آغاز کرده است.

آخرین مورد قتل پناهجویان در کانال شهر ساحلی "کاله" به  24 سپتامبر (2 مهر) مربوط می‌شود که در آن جسد مردی 24 ساله که مشخص بود با یک وسیله نقلیه تصادف کرده است، کشف شد. جمعیتی 3000 تا 3500 نفری از پناهجویان که اغلب از کشورهای آفریقایی و خاورمیانه راهی اروپا شده‌اند، اطراف کانال ارتباطی فرانسه به انگلیس اجتماع کرده‌اند و منتظر فرصتی مناسب برای عبور غیرقانونی از کانال هستند. علاوه بر آن صدها پناهجوی دیگر نیز در کمپ آوارگان شهر "کاله" – واقع در 40 کیلومتری کانال مذکور – زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار