احتمال حضور جو بایدن در مناظره انتخاباتی شبکه سی‌ان‌ان

سی‌ان‌ان اعلام کرد «جو بایدن،» معاون رئیس‌جمهور آمریکا، شرایط لازم برای حضور در مناظره انتخاباتی این شبکه را دارا می‌باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت هیل، شبکه سی‌ان‌ان دوشنبه خبر داد «جوبایدن،» معاون رئیس‌جمهور آمریکا می‌تواند در مناظره انتخاباتی این شبکه تلویزیونی که ماه آینده برگزار می‌شود، شرکت کند. سی‌ان‌ان اعلام کرد هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا که دست‌کم در سه نظرسنجی توانسته باشد یک درصد از آرا را به خود اختصاص دهد، می‌تواند در این مناظره شرکت کند. جو بایدن در چندین نظرسنجی که به تازگی انجام شده است از درصد حمایتی بالایی برخوردار بوده است. 

براساس ضوابط شبکه سی‌ان‌ان، ثبت‌نام رسمی برای شرکت در مناظره تلویزیونی مذکور الزامی نیست و شرکت کنندگان می‌توانند حضور خود در این مناظره را تنها از طریق رسانه‌های خبری اعلام کنند. احتمال می‌رود جو بایدن نیز به این کار اکتفا کند.

به دلیل سهولت شرایط شرکت در این مناظره، همه نامزدهای حزب دموکرات از جمله «هیلاری کلینتون،» وزیر خارجه اسبق آمریکا، «مارتین اومالی،» فرماندار ایالت مریلند و «برنی ساندرز» می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار