صدای طرفداران خواجه امیری در سالن وزارت کشور پیچید

کنسرت پاییزی احسان خواجه امیری 7 مهر در تالار وزارت کشور اجرا شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته 7 مهر ماه کنسرت احسان خواجه امیری بعد از تمدید‌های بسیار، با استقبال بی‌نظیر مردم در تالار وزارت کشور، طبق روال همیشگی با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.

احسان خواجه امیری در ابتدای مراسم با قطعه پاییز و تشویق حضار وارد صحنه شد و عنوان کرد:
خدا را هزاران مرتبه شاکرم که این فرصت را به من داد تا یک بار دیگر روبه روی بهترین هموطنانم ایفای نقش کنم، به وجود همگی شما افتخار می‌کنم که با وجود این همه سختی در مراسم این چنینی که کوچیکترین آن‌ها ترافیک و نبودن جای پارک است حضور پر‌مهرتان را در این شب رویایی به من بخشیدید.

در ادامه «قطعه این حقم نیست» را با همراهی حضار خواند و گفت: انرژی این کنسرت از همه کنسرت‌های دیگرم بیشتر بوده و قطعه سوم این اجرا «عشق دوم» بود که ترانه این آهنگ را زهرا عاملی سروده است.

«نابرده رنج» قطعه چهارم این اجرا بود و به ترتیب قطعات «دریا»،«لحضه»، «بغض» را خواند.

خواجه امیری در این مراسم یادی از فاجعه منا کرد و گفت: قطعه بغض را به خانواده‌های داغ دار این فاجعه تقدیم می‌کنم و از خداوند متعال صبر و شکیبایی را برای تمامی بازماندگان این فاجه خواستدارم.

قطعه هشتم این اجرا «جاده چه همواره» از آلبوم «یک خاطره از فردا» بود.

احسان خواجه امیری قطعه نهم را ترکیبی از 4 آهنگ خواند که شامل «تنهایی»، «کوچه»، «باور نمی‌کنم»،‌ «خوشبختی» بود.

در ادامه قطعات «درد»،«دیوونگی»، «نمیدونم»، «لحضه»، «ثانیه»، «پرنده»(ایرج)، «تاوان»،‌ «عاشق»، «سلام آخر» و همانند همه اجراهای خود با قطعه  «یه خاطره از فرا» کنسرت را به خاتمه داد و در آخر عنوان کرد: ممنونم از ثانیه ثانیه‌هایی که با من بودید و به من انرژی بخشیدید. 
از هنرمندان و میهمانان حاضردر‌ این مراسم می‌توان به زهرا عاملی،سید مهدی رحمتی، صبا راد، مرتضی علی آبادی اشاره کرد.

همچنین از نوازندگانی که در این کنسرت حضور داشتند می‌توان به‌: هومن نامداری (رهبر ارکستر)، هومن غفاری، احسان نی زن (سولیست ویلن)، بابک صفرنژاد(هرمونیکا)، کیمیا شعبافیان، مه سیما فلاحی(فلوت)، میلاد عباسی، نرگس تقی‌پور، بابک میردادیان(توربا)، مهراد هزار خوانی، کارن کشیشیان، رونی باباخانیان و چندی دیگراشاره کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۵ دی ۱۳۹۴
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی احسان ممنون بابت گذاشتن این مطلب من 8 مهر رفتم
آخرین اخبار