دردسرهای انریکه دو چندان شد

مصدومیت سه هفته ای اینیستا

ستاره طراح تیم فوتبال بارسلونا در دیدار برابر لورکوزن آلمان آسیب دید و تا چند هفته نمی تواند برای آبی و اناری پوشان بازی کند.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا که در غیاب لیونل مسی ستاره آرژانتینی خود به دیدار بایرلورکوزن آلمان رفته بود در شرایطی  که 1-0 تا دقیقه 80 از حریف عقب بود با به ثمر رساندن دو گل در دقایق 80 و 82 شکست را  با پیروزی عوض کرد.اما  مصدومیت اینیستا طعم شیرین این پیروزی را به  کام  بارسا تلخ کرد.

پای راست آندرس اینیستا از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است و گزارش ها حاکی از آن است که او ممکن است تا سه هفته نتواند بارسا را در مسابقات پیش رو همراهی کند.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا  که این روزها با مصدومیت مسی و رافینیا و  منع استفاده از بازیکنان خریداری شده دست به گریبان است، اکنون باید  مصدومیت اینیستا را نیز به فهرست بدبیاری‌های خود اضافه کند. انریکه امیدوار است بازیکنان مصدومش به الکلاسیکو برسند.

انریکه در مورد مصدومیت انیستا گفت :"باید منتطر باشیم و ببنیم پزشکان چه می گویند. او بازیکن کلیدی ما است و مصدومیت او خبر بدی برای ما است."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار