مورینیو: دو اشتباه کردیم و دو گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال چلسی شکست تیمش در لیگ قهرمانان اروپا در برابر پورتو را به خاطر دو اشتباه بازیکنانش دانست.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  خوزه مورینیو  که در دومین هفته  بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به همراه تیمش در برابر تیم سابق خود قرار گرفته بود پس از باخت 2 بر یک در خانه پورتو ، گفت علت اصلی این باخت دو اشتباه بازیکنانش بوده است.

اشتباه اول به هنگام ضربه کرنر پورتو که منجر به گل اول این تیم شد،آن هم در حالی که بارها نحوه ارسال کرنر پورتو را تجزیه و تحلیل کرده بودند  و برای آن آماده بودند و اشتباه دوم هنگام ضربه ایستگاهی حریف پرتغالی که گل دوم پورتو را رقم زد.

مورینیو گفت :" به جز دو اشتباهی که قبول آن سخت است،فکر نمی کنم بازیکنانم مستحق سرزنش و انتقاد من باشند. گاهی اوقات شما با اینکه چنین اشتباهاتی را مرتکب می‌شوید، مجازات نمی‌شوید. در این بازی اما ما مجازات شدیم."

مورینیو ادامه داد:  گل دوم برای ما احمقانه بود. ما ده ها کرنر پورتو را دیده  و برای آن کاملا آماده بودیم. دو اشتباه به قیمت باختن این بازی برای ما تمام شد."

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن از تصمیم خود برای قرار ندادن رادامل فالکائو و لوئی رمی در فهرست 18 نفره مقابل پورتو نیز دفاع کرد و گفت": این مجازات نبود. فقط یک تصمیم بود .این طبیعی است که وقتی ما بازی‌های‌مان را نمی‌بریم تغییراتی را در ترکیب تیم‌مان به وجود آوریم."

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار