قلعه نویی، آلترناتیو فرکی و تونی

این روزها از امیر قلعه نویی به عنوان جانشین فرکی یا تونی یاد می شود و به نظر می رسد در صورتی برکناری یکی از آنها قلعه نویی جانشینان ‌شود.

قلعه نویی، آلترناتیو فرکی و تونیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی که در ابتدای فصل با اتفاقاتی عجیب به ملوان آمد و سپس از این تیم جدا شد،‌در این فصل همچنان بدون تیم مانده است اتفاقاتی که برای هیچ کدام از مربیان به ویژه فرکی و اولیویرا خوشایند نیست.
 
تیم های سپاهان و تراکتور، تیمهایی هستند که با توجه به سابقه خوب قلعه نویی در این دو باشگاه، اگر تصمیم به تغییر مربی بگیرند، به طور قطع قلعه نویی جدی ترین گزینه آنها خواهد بود، اتفاقی که اکنون زمزمه های آن شنیده می شود و به نظر می رسد جایگاه فرکی و تونی در تیمهایشان متزلزل شده است.
 
تیم سپاهان با 14 امتیاز در رشته دوم جدول قرار دارد ولی  هواداران این تیم از عملکرد تیمشان راضی نیستند و بعد از بازی با صبا و شکست برابر این تیم، علیه سرمربی تیم خود شعار دادند و خواهان برکناری این مربی شدند، با توجه به اینکه قلعه نویی سابقه قهرمانی همراه با تیم سپاهان را در کارنامه دارد و مربی محبوبی در اصفهان محسوب می شود، در صورتی که مسئولان سپاهان، تصمیم به برکناری فرکی بگیرند، قلعه نویی جدی ترین گزینه آنها برای جانشینی او خواهد بود.
 
اما در تبریز شرایط بدتر از اصفهان است تیم تراکتورسازی این فصل با تونی اولیویرا نتایج خوبی را نگرفته است وبا هفت امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد، در تبریز بر خلاف اصفهان، هواداران خواهان برکناری سرمربی نیستند و مدیرعامل تیمشان را مقصر نتایج بد تراکتور می دانند و خواهان برکناری عباسی هستند، اما با این وجود تمام نشانه در تبریز از جدایی تونی حکایت دارد و مربی پرتغالی تراکتور که به کشورش رفته است، احتمال دارد فقط برای فسخ قراردادش با تراکتور به ایران برگردد.
 
وجه اشتراک تراکتور و سپاهان، قرار گرفتن نام امیر قلعه نویی به عنوان آلترناتیو سرمربی فعلی این دو تیم است، قلعه‌نویی که سابقه نایب قهرمانی همراه با تراکتورسازی را دارد به عنوان جدی ترین گزینه جایگزینی تونی اولیویرا محسوب می شود و احتمال اینکه امیر پاشا دوباره به تبریز بازگردد، زیاد است.
 
تا زمانی که امیر قلعه‌نویی که موفقترین مربی لیگ برتر ایران محسوب می شود، بدون تیم باشد، همواره خطری برای مربیان لیگ به خصوص این دو تیم بزرگ شهرستانی محسوب می شود و باید دید تا پس از تعطیلات و با شروع مجدد لیگ برتر آیا همچنان قلعه‌نویی بدون تیم است یا روی نیمکت یکی از تیمهای لیگ برتر خواهد نشست.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: فرکی ، قلعه نویی ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار