دست دادن غیرمنتظره اوباما و ظریف، برنامه ریزی آمریکا بود؟

ظریف در حالیکه در حال خروج از سازمان ملل بوده، با اوباما و کری مواجه می شود. در این زمان، کری، همتای ایرانی خود را به رئیس دولت امریکا معرفی می کند و اوباما دست خود را به سوی ظریف دراز می کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،بنابر اطلاعات رسیده، به نظر می رسد دست دادن اوباما و ظریف، اقدامی برنامه ریزی شده از سوی کاخ سفید بوده است.

 به گفته ی یک منبع آگاه، اوباما بیش از 2 ساعت پس از پایان سخنرانی اش در مجمع عمومی سازمان ملل و دیدارهایی که داشت، مجددا به سالن مجمع باز می گردد که این موضوع کاملا غیرمعمول است.

به نظر می رسد، اوباما که همزمان با پایان رسیدن سخنرانی روحانی به سالن سازمان ملل بازگشته بود، قصد روبرو شدن با رئیس جمهوری ایران را داشته است.

این منبع اگاه که شاهد عینی صحنه دست دادن ظریف و اوباما بود، به «انتخاب» گفت: این احتمال وجود داشت که این مواجهه با دکتر روحانی صورت گیرد. این احتمال منتفی نیست که هیئت آمریکایی زمان بازگشت غیر معمول خود  به سالن مجمع عمومی را با زمان خروج رییس جمهور ایران پس از سخنرانی اش تنظیم کرده باشد. 

با این حال، انچه باعث می شود برنامه ریزی کاخ سفید با مشکل مواجه شود، مواجهه ناگهانی رئیس جمهوری ایران با همتای ونزوئلایی خود بود که باعث گفتگوی چندین دقیقه ای آن ها شد.

به گفته ی این منبع مطلع، ظریف در حالیکه در حال خروج از سازمان ملل بود، با اوباما و کری مواجه می شود. در این زمان، کری، همتای ایرانی خود را به رئیس دولت امریکا معرفی می کند و اوباما دست خود را به سوی ظریف دراز می کند.

منبع:انتخاب
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.