بوربور در گفت‌وگو باشگاه خبرنگاران جوان:

قانون‌گریزی احمدی‌نژاد از یاد مردم نخواهد رفت

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور احتمالی رئیس‌جمهور سابق در انتخابات مجلس گفت: احمدی‌نژاد به خاطر داشته باشد که قانون‌گریزی‌اش از یاد مردم نخواهد رفت.

حبیب الله بوربور قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات این جمعیت در آستانه انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: جمعیت وفاداران در قالب جبهه پیروان خط امام و رهبری و حول محور جامعتین در انتخابات حضور یافته و در همین راستا با هر جریانی که در این مسیر باشد هماهنگ خواهد بود.

بوربور با انتقاد از فضای حاکم بر فعالیت احزاب کشور تصریح کرد: متاسفانه جریانات و احزاب سیاسی کشور چندان کارآمد نیستند، در حالیکه احزاب باید با برنامه و شاخصِ کاری مشخص و دقیق وارد عرصه انتخابات شوند تا مردم به برنامه‌های آن‌ها رأی دهند، اما متأسفانه چنین چیزی را مشاهده نمی‌کنیم.
 
وی افزود: اگر قرار است در مسیر پیشرفت و اعتلا قدم برداریم باید به جای شخص‌گرایی در انتخابات به سمت رأی دادن به برنامه احزاب حرکت کنیم چرا که اشخاص پس از رأی آوردن در مقابل تعهداتشان پاسخگو نخواهند بود ولی در مقابل، احزاب باید پاسخگوی اقداماتشان باشند.
 
قائم مقام جمعیت وفاداران با تاکید بر لزوم حرکت جریان اصولگرایی به سمت وحدت برای پیروزی در انتخابات اسفند سال جاری تصریح کرد: اصولگرایان باید با یکپارچگی و وحدت مانع از تکرار تجربه انتخابات 92 شوند و از این طریق پیروزی خود را قطعی کنند.
 
این فعال اصولگرا در بخش دیگری از اظهاراتش و در پاسخ به سوالی درباره بازگشت احتمالی احمدی‌نژاد به عرصه  انتخابات اظهار داشت: احمدی‌نژاد باید به خاطر داشته باشد که قانون‌گریزی و اقداماتش در دولت قبل از یاد مردم نخواهد رفت.
 
بوربور در پایان تصریح کرد: احمدی‌نژاد به واسطه اصولگرایان به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد اما پس از انتخابش گویی به واسطه مشائی رأی آورده بود، لذا در صورتیکه قرار باشد وی در انتخابات مجلس حضور یابد قطعا با رد صلاحیت شورای نگهبان مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/   
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار