اطهری فرد :سه قاری ایرانی هنوز شناسایی نشده اند

سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع گفت:سه تن از قاریان ایرانی به دلیل همراه نداشتن کارت تشخیص هویت هنوز شناسایی نشده اند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صالح اطهری فرد سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع گفت:سه تن از قاریان ایرانی هنوز شناسایی نشده اند و علت تاخیر در شناسایی قاریان مفقود شده در حادثه منا، همراه نداشتن کارت تشخیص هویت بوده است.

وی افزود: تا دو روز گذشته اجسادی که از کانتینرها خارج می شد با گرفتن عکس قابل شناسایی بود اما هم اکنون این روند متوقف شده است و هیچ عکسی از اجساد پیش از ورود به سردخانه گرفته نمی شود.وی با بیان اینکه فقط از هزار و 167 جسد عکس گرفته شده است گفت:‌ هم اکنون عکس جدیدی از اجساد وجود ندارد.

اطهری فرد یادآور شد: سعید سعیدزاده، فوآد مشعلی و حسن دانش از قاریان بین المللی هنوز شناسایی نشده‌اند.وی اضافه کرد: پیش از این اجساد حاج محسن حاجی حسنی کارگر و امین باوی شناسایی شده اند.اطهری فرد افزود: هنوز تاریخ دقیقی از انتقال اجساد به کشورمان مشخص نشده است.سازمان حج و زیارت صبح امروز در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که همه مفقودان حادثه منا، جان باخته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار