اجرای پرشور فعالیت‌های تربیتی در سال تحصیلی جدید

مدیر کل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش از اجرای پرشور برنامه‌های فرهنگی در سال تحصیلی جدید و آغاز اعزام به اردوی راهیان نور از یازدهم مهرماه خبر داد.

مهدی علی اکبرزاده مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فعالیت های فرهنگی این وزاتخانه در سال تحصیلی 95-94 گفت: در شروع سال تحصیلی جدید از مهم ترین فعالیت هایی که برای دانش آموزان تدارک دیده شده است، برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی است.

وی در ادامه  تصریح کرد:این برنامه فعالیتی فرهنگی و تربیتی است که وزارت آموزش و پرورش آن را در دست اقدام قرار داده و ا ز 11 مهر ماه و به طور نمادین از پایگاه استان بوشهر  آغاز می شود. در این مراسم مسئولین آموزش و پرورش و همچنین بسیج دانش آموزی و سرداران بسیج حضور دارند.

مهدی علی اکبرزاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال گذشته نزدیک به 700 هزار نفر دانش آموز اعزامی به اردوهای راهیان نور داشتیم که سهم دانش آموزان دختر و پسر تقریبا به طور مساوی است .

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این مساله که سال گذشته جهش دو برابری در اعزام دانش آموزان داشته ایم گفت: امیدواریم امسال هم طیف وسیع تری را پوشش دهیم .

انتخابات شورای دانش آموزی پرشورتر از گذشته
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از دیگر اقدامات پرورشی برای دانش آموزان را شوراهای دانش آموزی دانست و گفت: در کنار فعالیت های مختلی که انجام می شود امسال هجدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی برگزار خواهد شد.

وی در پایان این موضوع را یاد آور شد که براساس برنامه ریزی های انجام شده بیش از 90 هزار نفر در تمامی استان های کشور درانتخابات شرکت خواهند کردو انتخابات امسال پرشورتر از سال های گذشته برگزار می گردد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار