وزیر کشور در منزل رکن آبادی+عکس

وزیر کشور روز گذشته به دیدار خانواده رکن آبادی رفت و با آنان ابراز همدردی نمود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته (پنج شنبه) عبدالرضا رحمانی، وزیر کشور، با حضور در منزل مرحوم تقیانی و رکن آبادی از مفقودین حادثه منا حج امسال، به ابراز همدردی با خانواده های آنها پرداخت.

دیروز  ساعت 11:20 دقیقه خبری روی پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور قرار گرفت که آقای رکن آبادی و تقیانی را از جان باختگان اعلام کرده بود. اما این پایگاه خبری در کمتر از سی دقیقه در اصلاحیه ای این افراد را جزء مفقودین اعلام نموده است. ضمناً چندی بعد این پایگاه خبری  آقای تقیانی را جزء جان باختگان و آقای رکن آبادی را جزء مفقودین اعلام کرد.

وزیر کشور در منزل رکن آبادی+عکس

اما در جوابیه این خبر مرتضی رکن آبادی گفت: یک ساعت قبل وزیر کشور به همراه استاندار تهران در منزل آقای رکن آبادی سفیر سابق در لبنان حضور یافتند و با خانواده ایشان ابراز همدردی کردند.

وی افزود: وزیر کشور در این دیدار از آخرین وضعیت آقای رکن آبادی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: من هرگز نمی‌توانم به خانواده رکن آبادی تسلیت بگویم و همچنان منتظر هستم با توجه به اینکه هنوز تعدادی جزء مفقودان حادثه منا هستند امیدوارم خبر خوبی در این باره بشنویم.

برادر آقای رکن آبادی از سایتها و خبرگزاری‌هایی که اخبار تأیید نشده‌ای را درخصوص شهادت ایشان منتشر کرده انتقاد کرد و گفت: انتظار داریم تشکیلاتی که عهده دار اطلاع رسانی هستند به وظیفه اخلاقی و انسانی و قانونی خود درست عمل کنند.

وزیر کشور عکس مربوط به این دیدار را درصفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.


وزیر کشور در منزل رکن آبادی+عکس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار