رادیو تهران مراسم استقبال از جان‌باختگان منا را پوشش می‌دهد

شبکه رادیویی تهران مراسم استقبال از پیکر مطهر جان‌باختگان فاجعه منا را از فرودگاه مهرآباد، از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ علیرضا محمدی، گزارشگر شبکه رادیویی تهران با استقرار در فرودگاه مهرآباد به طور مستقیم مراسم رسمی استقبال از پیکر پاک جان‌باختگان حادثه منا را به سمع شنوندگان می‌رساند.

در مراسم استقبال از این ابدان مطهر جمعی از مقامات کشوری و لشگری حضور دارند. گفت وگو با شخصیت‌های کشوری و لشگری و مصاحبه با شاهدان عینی فاجعه منا از دیگر بخش‌های پیش‌بینی شده این برنامه است.

محمدی در گفتگوی اختصاصی با هاشمی، استاندار تهران آخرین اخبار و رویدادها را به اطلاع شنوندگان رساند و لحظه به لحظه گزارش‌ها از رادیو تهران پخش می‌شود.

با توجه به اعلام رسمی آیین تشییع پیکرهای جان‌باختگان فاجعه منا در روز یکشنبه (12 مهر)، شبکه رادیویی تهران مراسم تشییع و یادبود پیکرهای مطهر جان‌باختگان را به طور مستقیم پخش می‌کند.

 بنا براین گزارش، پیکرهای جان‌باختگان حادثه منا پس از ورود به فرودگاه مهرآباد بر اساس استان‌هایشان از جمله تهران تفکیک و به محل سکونت خود انتقال داده خواهند شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.