مرادی: به پیشنهاد ایران چهار ماده به روئینگ اضافه شد

دبیر کل فدراسیون قایقرانی گفت: با پیشنهادی که برای اضافه کردن 4 ماده به روئینگ آسیا داده بودم موافقت شد.

مرادی: به پیشنهاد ایران چهار ماده به روئینگ اضافه شدوحید مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پیش از آغاز مجمع سالیانه فدراسیون جهانی روئینگ FISA پیشنهادی در خصوص اضافه کردن ماده های اسپرینت و سرعتی به روئینگ ارائه داده بودین که در کنگره فرانسه ابتدا با مقاومت کشورهای اروپایی مواجه شد، ما در نهایت تصویب شد تا در بازی‌های آسیایی آینده 4 ماده بانوان و آقایان به رقابت بپردازند.
 
وی افزود: این چهار ماده شامل پانصد متر و هزار متر رشته روئینگ است که به مواد دیگر اضافه شده که به انگیزه ورزشکاران برای رقابت‌های بیشتر کمک شایانی خواهد کرد.
 
سرود ملی ایران را در آسیا طنین انداز کردیم
 
مرادی در خصوص مسابقات روئینگ که به تازگی برگزار شد تصریح کرد:قایقرانان تمرینات و مسابقات را با شایستگی دنبال کردند و تمرینات دختران یک ماه در چین برگزار شد که رضایت بخش بود پس از آن نتیجه خوبی گرفتند و در بین ورزشکاران پسر رشته روئینگ هم عاقل حبیبیان به چیزی که شایستگی‌اش را داشت دست یافت.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: حبیبیان یکی از ورزشکاران بی حاشیه و شایسته است که به نتیجه دلخواهش رسید و سایر پاروزنان نیز تلاش خود را کردند اما نکته حائز اهمیتی که در مسابقات همه تماشاگران حاضر در آنجا را هم تحت تاثیر گذاشت پس از سرود کشور چین، تنها کشوری که سرود ملی‌اش نواخته شد ایران بود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مرادی ، روئینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار