امام جمعه یزد:

قدرت و احترام امروز ایران مدیون رشادت‌ و شجاعت رهبری است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: قدرت و احترامی که امروز ایران در منطقه دارد، مدیون رشادت و شجاعت‌های رهبری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، در صبحگاه مشترک مشترک نیروهای نظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در منطقه‌ای نا امن، از امنیتی بالا برخوردار است و این امنیت مرهون رشادت نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در مرزها است، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از این امنیت به دلیل شجاعت و رشادت‌های رهبری است.

وی بیان کرد: بیداری و هوشیاری و دانش به روز نیروهای نظامی سبب شده هیچ‌یک از دشمنان ما جرأت نزدیک شدن به مرزها را نداشته باشند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه ایران اسلامی امروز از دنیا از عزت و احترام بسیاری در منطقه و در بین کشورهای اسلامی برخوردار است، افزود: این جایگاه مرهون تدابیر، شجاعت‌ها و آگاهی‌های مقام معظم رهبری و احساس مسئولیت بالای نیروهای نظامی است.

وی با اشاره به اینکه این اقتدار، مواضع عربستان و آل‌سعود را نیز تغییر داد، خاطرنشان کرد: بیانات کوبنده مقام معظم رهبری در مورد اقدامات عربستان و لزوم احترام آنها به زائران ایرانی، سبب شد تا عربستان تا حدی مواضع خود را تغییر دهد و امیدواریم دولتمردان نیز این شیوه را اتخاذ کرده و این جدیت را ادامه دهند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروهای پلیس مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند، عنوان کرد: فعالیت نیروی انتظامی از سخت‌ترین فعالیت‌ها است و حفظ و برقراری امنیت در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین رسالت‌های نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

وی همچنین با تاکید بر اطاعت‌پذیری و ولایت‌مداری نیروهای پلیس تصریح کرد: پلیس باید با توکل به خدا و اطاعت از ولایت در راستای تحقق اهداف خود در راستای حاکم کردن نظم و امنیت در جامعه و نا امن کردن فضا برای خلافکاران، جانیان و قاچاقچیان گام بردارد.

به گزارش فارس، از 11 تا 17 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی تعیین و نامگذاری شده است.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.