تبریز؛

عظمت ایران اسلامی به برکت رشادت ها، استقامت و شهادت شهدا است

امام جمعه موقت شهرستان اهر، گفت: امروز عظمت ایران اسلامی به برکت رشادت ها، استقامت ها و شهادت ها است.

عظمت ایران اسلامی به برکت رشادت ها، استقامت  و شهادت شهدااستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام محمود دینی  در دیدار از 2 خانواده شهید صفرعلیزاده و رضازاده گفت: رشادت ها، استقامت ها و شهادت های که در طول 8 سال دفاع مقدس بود باعث افتخار و عظمت ملت و کشورمان در دنیا شده است.

وی، با بیان اینکه شهدا فقط بر گردن پدران و مادران شهدا حقی ندارند گفت: شهدا بر  گردن همه ملت حق دارند و وطیفه داریم ایثارگری ها و فداکاری های شهدا را برای همیشه تاریخ زنده نگه داریم.

حجت الاسلام دینی، با بیان اینکه همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم افزود: شهدا برای دفاع از کشور و اعتلای نظام اسلامی از خود گذشتند تا ما با امنیت زندگی کنیم و امروز نیز ما وظیفه داریم برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران که وصیت شهداست گام برداریم.

در این دیدار فرماندار شهرستان اهر نیز گفت: باورهای دینی که پدران و مادران شهدا داشتند و همچنین تربیت صحیح  باعث حضور فرزندانشان در 8 سال دفاع مقدس شد که در نهایت با گذشتن از خود شربت شهادت را نوشیدند.

سید محمد عابدی، افزود: دیدار و تجلیل از پدران و مادران شهدا در برابر آن همه از خودگذشتگی ها کمترین کاری است که می توان در حق آنها انجام داد.

وی، گفت:  عزت و عظمتی که شهدا برای کشور به ارمغان آورده اند امروز باعث شده است جهانیان در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آورند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.