آبادان؛

برگزاری چندرشته در قالب جشنواره مهراروند در آبادان

چندرشته در قالب جشنواره مهراروند در آبادان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت:این جشنواره در چند رشته به طور همزمان پیگیری شد که تیم‌های آبادانی نتایج خوبی را در سطح استان و چندجانبه کشوری به دست آوردند.

پیمان ادیبی با بیان اینکه تیم کبدی آبادان در این رقابت‌ها ضمن صف‌آرایی با حریفان خود به مقام نخست دست یافت، ابن رقابت‌ها در استان خوزستان برگزار شدافزود:برای نخستین بار در کشور مسابقات سنتی بلم رانی را در جشنواره مهر اروند راه‌اندازی کردیم، این مسابقات در سطح روستاهای شهرستان برگزار شد و استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

وی گفت: مسابقات والیبال جام مهر اروند نیز روز گذشته پیگیری شد، این رقابت‌ها نیز در سطح ستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش وجوانان آبادان با اشاره به حضور مشاور عالی فدراسیون بوکس کشور در آبادان عنوان کرد: مسابقات بوکس جشنواره مهر اروند نیز در حضور مشاور عالی فدراسیون بوکس پیگیری شد.

ادیبی تصریح کرد: رقابت‌های تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان نیز که در سطح استانی در حال انجام است روز گذشته در قالب همین جشنواره به انجام رسید.

وی از قهرمانی آبادان در رقابت‌های کشتی جشنواره مهر اروند خبر داد و گفت: تیم کشتی آزاد آبادان با غلبه بر حریفان موفق به کسب عنوان نخست جشنواره مهر اروند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: رقابت‌های کونگ‌فو و پرورش اندام نیز در قابل جنواره ورزشی مهر اروند برگزار شد، این رقابت‌ها نیز رد سطح شهرستان آبادان بوده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.