تبریز؛

انتخاب هتل پارس ایل گلی تبریزبه عنوان هتل برگزیده ملی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجانشرقی از انتخاب هتل پارس ایل گلی تبریز توسط سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشوربه عنوان برگزیده برتر ملی در صنعت گردشگری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حمزه زاده با بیان این مطلب گفت: در آیین گرامیداشت روز جهانی گردشگری و تجلیل از فعالان صنعت گردشگری در بخش مدیریت هتلداری از اسماعیل جامعی اسکویی  مدیر هتل پارس ایل گلی تبریز به عنوان برگزیده برتر ملی تجلیل شد.

وی افزود: آیین تجلیل از فعالین صنعت گردشگری با حضوردکتر مسعود سلطانی فر معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای گرامیداشت  روز جهانی گردشگری برگزار شد.

احمد حمزه زاده انتخاب مدیر هتل پارس ایل گلی تبریز را به پاس همراهی و اهتمام شایسته وعملکرد درخشان این مرکز اقامتی پر سابقه درحوزه  صنعت گردشگری دانست و اظهار امیدواری کرد تا دیگر مجموعه های گردشگری نیزبا تلاش و همت روز افزون گامهای جدی وموثر در ارتقا سطح کیفی خدمات خود برداشته و زمینه کسب عناوین برگزیده ملی را برای خود فراهم نمایند.

در این مراسم که با هدف تجلیل از فعالین برگزیده  بخشهای مختلف گردشگری کشور برگزار شد هتل ایل گلی تبریزدر بخش مدیریت هتل داری  به نمایندگی از استان اذربایجان شرقی به عنوان هتل برتر ملی انتخاب شد.

لازم به یاد آوری است هتل 5 ستاره ایل گلی تبریز در مساحتی بالغ بر ۳۷۰۰۰ مترمربع وزیربنای ۲۸۰۰۰ مترمربعدر 17 طبقه در سال 1380 به بهره برداری رسید.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.