مشهد؛

آغاز به کار دوره آموزشی سیستم مدیریت منابع انسانی قوه قضائیه در مشهد

دوره آموزشی سیستم مدیریت منابع انسانی قوه قضائیه در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،در این دوره نتایج کاربردی و عملیاتی سامانه جامع منابع انسانی قوه قضائیه توسط مسئولان، تشریح خواهد شد.

حذف بروکراسی اداری، ایجاد زیرساخت نرم افزاری جهت راه اندازی سامانه برنامه ریزی ، آینده پژوهی ، برنامه ریزی دقیق، تجمیع اطلاعات انسانی به عنوان فواید این سامانه در مراسم افتتاحیه عنوان شد.

معاون امور عمومی و پشتیبانی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در مراسم آغاز به کار این دوره آموزشی بر لزوم استمرار حرکت روبه رشد فناوری اطلاعات در قوه قضائیه تأکید کردو گفت : ارائه گزارش از اقدامات مؤثر انجام شده در حوزه امور عمومی ، پشتیبانی و یکسان سازی آمار و بهره گیری هرچه مطلوب تر از فناوری اطلاعات در دستگاه قضایی و همچنین بررسی مشکلات موجود حوزه های قضایی در بخش نرم افزاری از جمله برنامه های این دوره آموزشی خواهد بود.

نجم آبادی: با اشاره به روند مطلوب توسعه فناوری اطلاعات در دستگاه قضایی به ویژه در سالهای اخیر افزود: در این زمینه علی رغم تنگناهای موجود بحمدالله اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده و امیدواریم با حمایت های مسئولان عالی دستگاه قضایی این اقدامات با هدف تسهیل در دسترسی آسان به مراجعان و کارکنان به اطلاعات مورد نیاز استمرار پیدا کند.

وی گفت: با اجرای سامانه مدیریت منابع انسانی شاهد بهبود روند برنامه ریزی دقیق و همچنین تجمیع اطلاعات استانی در سطح قوه قضائیه و واحدهای قضایی سراسر کشور خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی هم در این مراسم گفت : خدمت رسانی به مردم در نظام مقدس اسلامی یکی از نعماتی است که خداوند متعال به ما عنایت کرده و باید این فرصت را قدر بدانیم و در سایه امنیت و آرامشی که بر کشور حاکم است تمام تلاش خود را در این زمینه بکار بگیریم.

حجت اسلام والمسلمین مظفری افزود: تمامی اقدامات باید در جهت تسهیل ارائه خدمات به مردم ساماندهی شود بنابراین برنامه های ارائه شده از سوی مدیران برنامه ریز، باید در جهت آسان بودن مراحل کارها باشد به نحویکه هم کارکنان وظیفه خود را به درستی بدانند و هم مراجعان به آسانی به خدمات دسترسی پیدا کنند.

وی زود بازده بودن برنامه ها را از جمله نکاتی دانست که باید مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد و گفت: برنامه ها باید کاربردی، آسان و زودبازده باشد تا اهداف از پیش تعیین شده به سهولت قابل دسترسی باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی پیشرفت امور در قوه قضائیه را بسیار خوب دانست و افزود: درسالهای اخیر شاهد تحولات بسیار خوبی در عرصه های مختلف از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات بودیم و امیدواریم این روند با رویکرد تسهیل خدمات درون سازمانی و بیرون سازمانی که رضایتمندی شهروندان محترم را در پی داشته باشد استمرار پیدا کند.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.