مشهد؛

تلاوت محسن حاجی‌حسنی در مراسم تشییع پیکرخود

تشییع پیکر محسن حاجی‌حسنی‌کارگربه همراه ۲2 حاجی خراسان رضوی که در فاجعه منا جان خود را از دست دادند، با تلاوت این نخبه قرآنی از میدان بسیج مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پخش صوت سوره حشر و تحریم با تلاوت محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری جان‌باخته در فاجعه منا آغازگر این مراسم بود .

در این مراسم شخصیت‌های کشوری، لشکری، استانی از جمله محمدرضا فضلی‌رحمانی، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، سردار امیری‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سبحانی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام ابراهیم معادی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، سیدصولت مرتضوی، شهردار مشهد و ... حضور دارند.

علاقه‌مندان، دوستداران، شاگردان محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، اساتید قرآنی برجسته کشور، جمعی از بانوان قرآنی از سراسر کشور نیز برای حضور در مراسم تشییع پیکر جان باختگان خراسان رضوی در فاجعه منا به ویژه پیکر محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری مهاجر الی الله به مشهد عزیمت کرده اند.

مراسم استقبال از حجاج حادثه دیده خراسان رضوی در سرزمین منا ساعت 21 دیشب،11 مهرماه با حضور مسئولان استانی در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد.

مردم ولایتمدار مشهد و زائران بارگاه منور رضوی از ساعتی پیش خود را به میدان بسیج(فلکه برق) رسانده تا در تشییع این جانباختگان شرکت کنند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.