صحبت‌های همسر یکی از قربانیان فاجعه منا

همسر مرحوم محمدرضا جلالی از حاجیان تبریزی جان باخته فاجعه منا از روزهای قبل از سفر حج شوهرش گفت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، همسر مرحوم محمدرضا جلالی از حاجیان تبریزی جان باخته فاجعه منا گفت: با توجه به اعتقادات قوی و علاقه شدید همسرم به اسلام و ائمه اطهار (ع) - وی آرزو داشت فرزندمان مصطفی را در مقام اجتهاد ببیند. 

وی افزود: با اینکه محمدرضا برای حج تمتع ثبت نام نکرده بود اما در عرض پنج ماه قسمت شد به عنوان همراه یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس به این سفر معنوی و الهی مشرف شود. 

وی با بیان اینکه شوهرش هیچ وقت بدون وضو نبود، ادامه داد: همیشه در حال عبادت و راز و نیاز بود و ارادت خاصی به پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت ایشان داشت و روضه ائمه اطهار (ع) بر زبانش جاری می‌شد. 

شاکری اظهار کرد: محمدرضا ارادت خاصی به شهدا داشت و همیشه آرزوی شهادت می‌کرد: تمام سکنات و رفتارش همانند یک انسان کامل بود. 
 
وی با بیان اینکه شوهرش همیشه بر حجاب دخترش تاکید داشت ،افزود: محمدرضا موقع اعزام به من گفت که به مکه مشرف می‌شود تا برای رسیدن فرزند کوچکمان مصطفی به مقام اجتهاد دعا کند. 

گفتنی است، در مراسم حج امسال دو نفر از حجاج آذربایجان شرقی در فاجعه غم بار منا و یک نفر از آنان نیز در حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام به دیدار معبود شتافتند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار