آمادگی تیمی‌ملی راگبی برای شرکت در مسابقات هنگ‌کنگ

سرمربی تیم ملی راگبی گفت: تیم ملی راگبی برای کسب سهمیه المپیک برزیل با آمادگی کامل در مسابقات هنگ‌کنگ شرکت می‌کنند.

مرتضی رسولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی راگبی برای حضور در مسابقات جهانی هنگ‌کنگ بیان کرد: مسابقات جهانی هنگ‌کنگ مرحله سوم رقابت‌های کسب سهمیه المپیک است که 12 تیم در این مسابقه شرکت می‌کنند که از 14 آبان‌ آغاز خواهد شد و مهم‌ترین رقیب ایران در این تورنمنت تیم ژاپن است.

سرمربی تیم ملی راگبی گفت: در مرحله اول اردو بر روی آمادگی بدنی و بدنسازی ملی‌پوشان کار کردیم که مرحله سوم از 13 تا 27 مهرماه برگزار می‌شود که تمرکزمان بر روی مسائل تکنیکی و فنی ملی‌پوشان خواهد بود.

رسولی افزود: این رقابت‌ها چون برای کسب سهمیه المپیک است هم تیم‌ها با آمادگی کامل شرکت می‌کنند شرایط سختی داریم اما همه تلاشمان نمایش بهترین عملکرد در این مسابقه است.

وی گفت: تیم‌های شرکت‌کننده در این تورنمنت در طول سال در مسابقات مختلفی شرکت کرده‌اند اما تیم ما به دلیل برخی مشکلات نتوانست در مسابقات حضور داشته باشد اما با این حال تیم آماده‌ای برای اعزام به رقابت‌های هنگ‌کنگ داریم.

سرمربی تیم ملی راگبی اشاره کرد: تیم ایران در دو مرحله تیمی که در امارات و هند برگزار شد به عنوان تیم نخست به مرحله نهایی صعود کرد در حال حاضر نیز همه شرایط برای کسب بهترین نتیجه در این رقابت‌ها فراهم است.

 رسولی افزود: خوشبختانه با تیم‌های شرکت‌کننده آشنایی خوبی داریم سعی‌ می‌‌کنیم با برنامه‌ریزی درست و تمرینات منسجم به آمادگی کامل بدنی برسیم.

وی گفت: برای شرکت در رقابت‌های هنگ‌کنگ، 12 ملی‌پوش اعزام خواهند شد که امیدوارم در مرحله پایانی مسابقات مقدماتی المپیک برزیل مثل دور مرحله گذشته خوش بدرخشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار