برای دیدار دوستانه با آلمان

آلکنو لیست 17 نفره خود ر اعلام کرد

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه اسامی 17 بازیکن خود را برای دیدار دوستانه با آلمان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که تیم ملی والیبال روسیه نتوانست به نتیجه قابل قبولی در مسابقات جام جهانی والیبال دست پیدا کند و از کسب سهیمه المپیک ریو در آن مسابقات باز ماند، سرمربی این تیم در تلاش است تیمش را برای مسابقات قهرمانی اروپا آماده نگه دارد.

در همین راستا تیم ملی والیبال روسیه قصد برگزاری دیدار دوستانه‌ای با تیم ملی والیبال آلمان را دارد. تیم روسیه قرار است طی سفری که به کشور آلمان داشته‌ است دو دیدار با تیم ملی این کشور در دو شهر برلین و هامبورگ برگزار کند.

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه 17 بازیکن را برای این مسابقه فراخواند تا از بین آن‌ها 14 یار نهایی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا انتخاب کند.

آلکنو در لیست اعلام شده خود ، الکساندر بوتکو، بازیکن پاسور تیمش در مسابقات جام جهانی را از لیسش خارج کرد و همچنین تصمیم گرفته است به سرجیو تتیاخین باتجربه برای حضور در این دیدارهای دوستانه استراحت دهد.

**17 بازیکن منتخب آلکنو برای این دیدار دوستانه از قرار زیر است:
 
کوالف، کوبزار ، گرنکین، میخایلوف، پولوتیو، کراگلوف، اسپیریدونوف، لینیخ، سیوزلو، سوین ، کلایکا، موزوروسکی ، ولویچ، کرکیو ، والاسوف، اوروچف ، وربوف.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار