شیراز؛

فجر شهید سپاسی بدنبال تثبیت صدرنشینی در دسته یک فوتبال کشور

هفته ی نهم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور دوشنبه 13 مهرماه آغاز می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ در حساس ترین بازی این هفته از رقابتها تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت 15:30 در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت .

زردپوشان شیرازی با 18 امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور قرار دارند و نفت مسجد سلیمان با کسب هشت امتیاز جایگاه پانزدهم را در اختیار دارد.

بهرام شفیع مربی فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص این دیدار گفت : شرایط تیم پس از کسب پیروزی در هفته هشتم مقابل ایرانجوان بوشهر و رسیدن به صدر جدول خوب است و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی بسر می برند .

وفا هخامنش بازیکن فجر هم تیم نفت مسجد سلیمان را تیم دونده ، جوان و خوب عنوان کرد و افزود : تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم با کسب 3 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کنیم .

قضاوت دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان را سید رضا مهدوی و کمک هایش جلیل شعرانی ، مهدی شفیعی و مهدی موسی پور بر عهده خواهند داشت .

در دیگر دیدار مهم هفته نهم مسابقات دسته یک فوتبال کشور تیم پیکان تهران که با 17 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد میزبان گل گهر سیرجان است .

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.