نمایشگاه نقاشی انتزاعی «خانه‌ام ابریست» در فرهنگسرای گلستان میزبان علاقمندان است

پروین فراهانی نقاش نمایشگاه «خانه‌ام ابریست» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در این نمایشگاه 20 اثر از کارهایم را که بر اساس اشعار معاصر یا ذهنیت شخصی‌ خودم بوده ارائه کرده‌ام.

وی افزود: من تحصیلاتم را در رشته ریاضی ادامه دادم و نقاشی را به صورت آزاد دنبال کردم فعالیت حرفه‌ام را از سال 75 آغاز کردم و در سال 80 با اخذ مجوز از وزارت ارشاد به تدریس نقاشی روی آوردم.

وی خاطرنشان کرد: تکنیک‌ کارهایم رنگ روغن و اکریلیک بوده و آثار این نمایشگاه تفکرات من را در 4 سالی که سکوت هنری برگزیده بودم نمایش می‌دهد.

فراهانی اظهار کرد: عنوان نمایشگاه را از یکی از تابلوهایم به نام، خانه‌ام ابریست که برگرفته از یکی از شعرهای نیما یوشیج است وام گرفتم که در آن نقاشی را مشاهده می‌کنید که مشغول نقاشی است اما ذهنش پرواز می‌کند و به بیرون از بوم پرواز می‌کند.

وی افزود: تمام سعی من همیشه این بوده که مخاطب با کارهایم ارتباط بگیرد که این به هیچ وجه باعث محدودیت نمی‌شود. هنرمند تنها برای خودش کار نمی‌کند و نمی‌تواند خالق آثاری باشد که صرفا به دلخواه خود است بلکه باید به سلیقه و ذائقه هنری مخاطب احترام بگذارد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 22 مهر در فرهنگسرای گلستان میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار