کرمان؛

صادرات 43 هزار و 607 تن کالا از رفسنجان

رییس گمرک رفسنجان گفت: طی شش ماه نخست امسال، 43 هزار و 607 تن کالا به ارزش 109 میلیون و 542 هزار دلار از گمرک این شهرستان به کشورهای خارجی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان ؛ علیرضا تقوی رشیدی زاده افزود: پارسال نیز بیش از 108 هزار و 245 تن کالا به ارزش بیش از 479 میلیون دلار از گمرک این شهرستان به خارج از کشور صادر شد.

وی، عمده این کالاها را شامل: پسته و مغز پسته، کاشی و سرامیک، فرومولیبدن، ماشین آلات راه سازی، مواد غذایی، محصولات دارویی، عایق های حراتی، میوه های خشک و سایر محصولات پتروشیمی عنوان کرد.

تقوی رشیدی زاده خاطرنشان کرد: مقصد این کالا ها کشورهای هنگ کنگ، عمارات متحده عربی، روسیه، عراق، پاکستان و کشورهای اروپایی و دیگر کشورها بوده است.

وی تصریح کرد: پسته و مغز پسته و کاشی و سرامیک بیشترین کالاهای صادراتی از این گمرک است که پسته و مغز پسته به میزان 10 هزار و 403 تن و به ارزش دلاری یکصد میلیون و 292 هزار و 111 دلار در شش ماه ابتدای امسال صادر شد .

تقوی رشیدی زاده یادآور شد: در شش ماه ابتدای پارسال نیز بیش از 15 هزار و 800 تن پسته و مغز پسته به ارزش بیش از 142 میلیون و 749 هزار دلار از گمرک رفسنجان صادر شده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: صادرات ، کالا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.