گزارش تمرین سرخ‌های پایتخت؛

از جریمه شنای گلرهای پرسپولیس تا مصدومیت علیپور

تمرین امروز سرخ‌پوشان پایتخت با لباس مشکی در مجموعه درفشی‌فر برگزار شد.

از جریمه شنای گلرهای پرسپولیس تا مصدومیت علیپور
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت 15:45 در مجموعه درفشی‌فرآغاز شد.

بازیکنان ابتدا حرکات کششی را در دستور کار خود قرار دادند، سپس بازیکنان به دو گروه مشکی و سفید تقسیم شدند.
 در ادامه دروازه‌بان‌های تیم از سایر بازیکنان جدا شدند و به تمرینات اختصاصی پرداختند که در این تمرین دروازه‌بانی که گل را دریافت می‌نمود به عنوان جریمه باید شنا می‌رفت.

دروازه‌بان‌ها زیر نظر ایگور پانادیچ تمرین می‌کردند. در ادامه گروهی از بازیکنان در سمتی از زمین به تمرین آقا وسط پرداختند. کادر فنی با کاور زرد رنگ متمایز از بازیکنان تیم بود.

کامیابی‌نیا بصورت اختصاصی به دور زمین دوید بعد از دقایقی فوتبال درون تیمی بازیکنان مشکی‌پوش پایتخت بدون حضور گلرها درون دروازه انجام شد در این تمرین گلرها در نقش دفاع آخر به تمرین پرداختند.

علی علیپور در اواسط تمرین در برخورد با کی از بازیکنان از ناحیه‌ی شکم آسیب دید که با کمک پزشک تیم به تمرین بازگشت در ادامه بار دیگر بازیکنان با تقسیم‌شدن به گروه  سفید و مشکی به فوتبال درون تیمی در عرض زمین و با حضور گلرها درون دروازه پرداختند.

برانکو در مواقع لازم تمرینات را قطع و نکات فنی را گوشزد می‌کرد بازیکنان مشغول سردکردن هستند سپس در ادامه تمرینات مارپیچ و دویدن نرم در دستور کار مشکی‌پوشان قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار