وزارت دفاع روسیه تأکید کرد: عناصر تروریستی داعش از آنجاییکه اطمینان دارند ما مساجد را هدف قرار نمی‌دهیم به این اماکن مقدس پناه می‌برند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "روسیا الیوم" در خبری فوری به نقل از وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: عناصر گروه تروریستی داعش از آنجایی که اطمینان دارند ما در هیچ شرایطی مساجد را بمباران نمی‌کنیم، در مساجد پناه گرفته‌اند.

وزارت دفاع روسیه همچنین از آمادگی خود مبنی بر گفتگو با وزارت دفاع ترکیه به منظور جلوگیری از ایجاد سوء تفاهم درخصوص سوریه خبر داد.

چند روزی است که روسیه حملاتی هوایی را علیه مواضع داعش در سوریه آغاز کرده و این اقدام مسکو با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
جنگندهای روس باید مساجدی را که محل داعشی هستند را هدف قراردهند و این دستور را باید علمای سوری صادر کنند همانطوریکه پیامبر دستور داد تا مسجد ضرار که منحرفان درست کردبودند را تخریب کرد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
ایولا داری بوتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
روسیه بایستی مساجدرادرصورت اطمینان ازپناه داعش موذدهدف قراردهدتاریشه اینهایکدفعه قطع گردد.مثل زمان پیامبر که دستور تخریب مسجدضرارراصادرکردند.درودبرروسیه،ایران ،عراق،سوریه.به امیدپیروزیهای متعدد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
پس باید چه کنیم کرد حکم شرعی در چنین شرایط چیست
آخرین اخبار