اجتماع بزرگ شاعران و مداحان اهل بیت(ع) با سخنرانی حاج منصور

اجتماع بزرگ شاعران و مداحان اهل بیت علیهم السلام با سخنرانی حاج منصور ارضی در مهدیه بزرگ اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان ، همایش بزرگ شاعران و مداحان اهل بیت علیهم السلام روز جمعه 17شهریور با سخنرانی حاج منصور ارضی در اصفهان برگزار می‌شود.

جواد حیدری، مسئول مجمع شاعران اهل بیت  با اعلام این موضوع به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم گفت: هر سال مراسم استقبال از ماه محرم الحرام با اجتماع بزرگ شاعران و مداحان اهل بیت(ع) در تهران برگزار می‌شد، ولی امسال با توجه به ظرفیتهای فراوان فرهنگی شهرستانها، این همایش در اصفهان برگزار می‌شود.

مسئول مجمع شاعران اهل بیت(ع) با تقدیر از عملکرد شهرستانها در زمینه شعر آیینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرستان‌ها فعالیتهای بسیار خوبی در زمینه شعر آیینی انجام داده‌اند و فعالیتهای آنان به گونه‌ای بوده است که گوی سبقت را از تهران ربوده‌اند.

این شاعر آیینی کشور با اشاره به مورد غفلت قرار گرفتن ظرفیتهای شهرستانها خاطرنشان کرد: اصفهان از جمله شهرهایی است که در زمینه شعر آیینی و مداحی به خصوص آموزش شاعران و مداحان فعالیت چشمگیری انجام داده است و لازم است این جریان تقویت شود.

همایش شاعران و مداحان اهل بیت(ع) با همکاری مجمع شاعران اهل بیت(ع) و کانون مداحان اصفهان روز جمعه بعد از نماز مغرب عشا در مهدیه بزرگ اصفهان با شعرخوانی شاعران و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود..

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: اجتماع ، شاعران ، مداحان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار