عادت عجیب زن باردار به خوردن انواع پودرهای لباسشویی

اختلال پیکا اینبار به شکلی بسیار عجیب و باور نکردنی به صورت خوردن انواع پودرهای شستشوی لباس با اسانس‌های مختلف در یک زن باردار ظاهر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن باردار که در دوره 3 ماهه سوم بارداری خود به سر می برد به نوعی اختلال وسواس خوردن مواد غیر غذایی،‌پیکا مبتلا شده است که در اثر آن به طرزی غیر قابل باور و با ولع زیاد پودر ماشین لباسشویی می‌خورد.

گفتنی است ، این زن که دومین بارداری خود را سپری می کند در بارداری مرتبه نخست چنین مشکلی نداشته اما حال بشدت به خوردن انواع پودرهای ماشین لباسشویی با طعم‌های مختلف ناشی از رایحه‌های مختلف شیمیایی اضافه شده به پودر ماشین علاقمند است.

نخستین بار این علاقه غیر عادی هنگامی که خانم مارتین در حال آماده کردن شستن البسه با پودر ماشین‌ لباسشویی بوده در او به وجود آمده و او تمایل به چشیدن پودر کرده است.

او با وجود آگاهی از خطرات فراوان خوردن پودر ماشین لباسشویی که می‌تواند باعث مسمومیت او و جنین شود، نمی‌تواند از خوردن این ماده خودداری کند و هر بار پس از خوردن و مزه مزه کردن پودر دهان خود را با آب فراوان می شوید.

پزشکان هنوز نتوانسته‌اند راه حلی درمانی برای رفع مشکل این مادر جوان پیدا کنند.

این مادر همچنین به خوردن سایر مواد غیر غذایی مانند مایع ظرفشویی و مایع لباسشویی نیز علاقمند است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار