انجام تست قند خون رایگان در مساجد شرق استان تهران

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی، تست قند خون رایگان در مساجد شرق استان تهران اجرایی شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگران جوان، عصر سه شنبه سرهنگ صفدر سلیمی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام تست قند خون رایگان همزمان با هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات هم اندیشی و هماهنگی های به عمل آمده طرح انجام تست قند خون رایگان در مساجد شرق استان تهران در حال انجام است.

وی افزود: در این طرح که همزمان با هفته نیروی انتظامی و در مساجد شاخص شرق استان تهران برگزار می شود، تست قند خون نمازگزاران در هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، دماوند، فیروزکوه و پردیس توسط دانش آموختگان و کارشناسان علوم آزمایشگاهی گرفته می شود.

سلیمی ادامه داد: بر اساس آمارهای اولیه ارائه شده تاکنون صدها نفر با مراجعه به این پایگاه ها به انجام تست قند خون پرداخته و از وضعیت خود اطلاع پیدا کردند.

وی اضافه کرد: این طرح تا پایان هفته نیروی انتظامی در مساجد شرق استان تهران ادامه پیدا می کند و در کنار این مهم، نیروی انتظامی بسته های آموزشی را در اختیار حاضران قرار می دهد.

منبع: مهر
انتهای پیام/
برچسب ها: قند خون ، تست ، شرق تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.