برگزاری برنامه های همگانی رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در آینده

همگانی نمودن رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در دستور کار هیئت موتورسواری استان تهران

هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در کنار فعالیت حرفه ای خود، همگانی نمودن رشته موتورسواری و اتومبیلرانی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

مهدی جمشیدی مسئول کمیته ارتباطات و روابط عمومی هیئت موتورسواری استان تهران ، در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، از برگزاری برنامه های همگانی در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در آینده خبر داد و بیان داشت : هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در کنار فعالیت حرفه ای خود، همگانی نمودن رشته موتورسواری و اتومبیلرانی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد این هیئت قصد دارد با همکاری سایر نهادها از جمله شهرداری و سازمان محیط زیست برنامه های مشترک و همگانی را با کمک سایر نهادهای ذیربط ، برای استفاده عموم مردم در آینده برگزار نماید .

وی در خصوص مسابقه برگزار شده که امروز به مناسبت هفته ناجا و روز پلیس ، در تهران برگزار شد بیان داشت : این مسابقه به مناسبت هفته پلیس و ناجا و با همکاری ناجا و هیئت موتورسواری استان تهران و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، در 6 کلاس کراس ،ریس، سنگین استریت(بالای 1000 سی سی)،1000،600 و دو کلاس موتورهای راهور ، امروز سه شنبه ساعت 14 در پیست آزادی تهران برگزار شد .

جمشیدی ادامه داد : بعد از مسابقه رالی روز جمعه امروز هم این مسابقه برگزار شد و بیش از صدموتورسوار از نیروی انتظامی و همچنین پلیس افتخاری و یگان ویژه و نیز موتورسواران استان تهران ، در این مسابقه شرکت کردند که در ابتدا موتورسواران پلیس راهور در کلاس 250 سی سی انجام شد و پس از آن موتور تریل شهری انجام شد و سپس موتور کراس و پس از آن موتور 600 سی سی برگزار شد .

مسئول کمیته ارتباطات و روابط عمومی هیئت موتورسواری استان تهران ،گفت : کلاس بالای 1000 سی سی باتوجه به حدنصاب نرسیدن برگزار نشد .


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار