تزریق ویروس 3.5 میلیون ساله به خود! + تصاویر

دو سال پیش آناتولی بروچکوف، رییس بخش ژئوکریالوژی دانشگاه ایالتی مسکو داوطلبانه این ویروس را به خود تزریق کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، گروهی از دانشمندان روسی معتقدند که شاید راز جوانی ابدی در لایه منجمد دائمي اعماق زمین نهفته باشد. آن‌ها در حال آزمایش و بررسی باکتری‌هایی‌اند که 3.5 میلیون سال در سیبری دوام آورده‌اند. این گروه تحقیقاتی این ویروس را روی موش و خون انسان آزمایش کردند و نتایج کار رضایت‌بخش بود. برای مثال این باکتری باعث افزایش طول عمر موش‌ها و توان باروری موش‌های ماده پیر شد.

تزریق ویروس 3.5 میلیون ساله به خود! + تصاویر

به دنبال آن دو سال پیش آناتولی بروچکوف، رییس بخش ژئوکریالوژی دانشگاه ایالتی مسکو داوطلبانه این ویروس را به خود تزریق کند. او در مصاحبه‌ای با سیبرین تایمز می‌گوید که از دو سال پیش تاکنون بسیار سالم و سرحال‌تر شده است. مدت بیشتری کار می‌کند و در این مدت آنفولانزا نگرفته است؛ اما نمی‌توان آن را به‌صورت علمی و حرفه‌ای تشریح کنم و به‌تبع چنین آزمایش‌هایی باید در محیط کلینیک و با تجهیزات ویژه و آمار و نمونه‌برداری انجام شوند بنابراین تا آن زمان محصولات این باکتری در بازار عرضه نخواهد شد زیرا هنوز دلیل اینکه چگونه این باکتری مانع پیر شدن می‌شود، مشخص نیست.

تزریق ویروس 3.5 میلیون ساله به خود! + تصاویر

البته مردم منطقه یاکوت تا الآن از مزایای این باکتری بهره برده‌اند و با مصرف آن در آب آشامیدنی‌شان عمر بسیار طولانی‌تری نسبت به دیگر ملت‌های جهان دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار