ایران هنرمندان برجسته و قابل ستایشی دارد

بازیگر انگلیسی و یکی از داوران سومین جشنواره بین‌المللی یاس گفت: ایران هنرمندان برجسته و قابل ستایشی دارد، به دوستانم توصیه می‌کنم به ایران بیایند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیوئی یاس از 11 تا 16 مهر ماه امسال در شهرستان‌های رامسر، تنکابن و چالوس به مرکزیت رامسر در حال برگزاری است.

حجت‌الله ایوبی، معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی کشور سه‌شنبه‌شب در جمع بازیگران و شرکت‌کنندگان این جشنواره در هتل بزرگ رامسر حضور یافت و ساعاتی را به گفت‌وگو با آنها گذراند.

لابی هتل رامسر این روزها حضور حداکثری بازیگران و هنرمندان و نویسندگان را شاهد است که هر یک در گوشه‌ای به بحث و تبادل نظر می‌گذرانند و کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های مختلف هم بعد از نمایش هر فیلم با حضور علاقه‌مندان به فیلم و سینما برگزار می‌شود که تبادل نظر هنرمندان خارجی و داخلی در این کارگاه‌ها خالی از لطف نیست.

مانیارد ازیاشی در حاشیه برگزاری کارگاه بخش چشم‌انداز آسیا در جشنواره بین‌المللی یاس در گفت‌وگو با فارس، گفت: امروزه در دنیای تکنولوژی‌ها به‌سر می‌بریم و می‌بینیم که فناوری توانسته ارائه فیلم‌ها را متفاوت کند، به‌صورتی که با فضای نمایش فیلم‌ها در گذشته بسیار متفاوت است.

این بازیگر انگلیسی افزود: امروزه اینترنت فضای بسیار عالی و بکری را در اختیار تهیه‌کنندگان فیلم‌ها قرار داده تا با نمایش فیلم‌های‌شان بتوانند، به ثروت هنگفتی دست یابند و این روند هر روز با توسعه زیادی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از دوستان و همکارانم، بسیار از ایران و هنرمندانش شنیده بودم و برای نخستین‌بار این فرصت به من داده شد که در این جشنواره در ایران حضور یابم و تجربه دوستانم را دوباره به‌صورت عینی لمس کنم.

مانیارد ازیاشی در پایان گفت: ایران هنرمندان برجسته و قابل ستایشی دارد و توصیه من هم به بقیه دوستانی که ایران را ندیده‌اند این است که به ایران بیایند و با فضای سینمایی آن آشنا شوند که حتماً برای‌شان تجربه بسیار متفاوتی است.

مانیارد ازیاشی از انگلیس و آنته اوسلن از دانمارک و علی معلم از ایران سه داور بخش چشم‌انداز آسیا هستند.

حجت‌الله ایوبی، حسین مسافر آستانه، ربیع فلاح، رسول صدرعاملی، محمدرضا شرف‌الدین، محمود عزیزی و نصرت‌الله مرادی اعضای شورای سیاستگذاری سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیوئی یاس را تشکیل می‌دهند.

منبع: فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.