محمدی: بر روی مسابقات آسیایی تمرکز می‌کنیم

سرپرست تیم آبهای آرام قایقرانی گفت: پس از انتخابی که در آبهای آرام انجام شد از این پس با تمرکز و جدیت برای آمادگی در مسابقات آسیایی پیش روی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام با حضور 60 قایقران از 10 استان کشور در دریاچه آزادی برگزار شد این تست در مواد کایاک تک نفره و کانوی  تک نفره هزار و 200 متر در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان انجام شد.


پس از تمرینات لازم نفرات انتخابی در رشته های کایاک و کانو برای مسابقات آسیایی به اندونزی شهر تالم بانگ اعزام خواهند شد تا برای کسب مدال درخشش در آسیا اعزام شوند.

محمدی: فقط دغدغه کسب سهمیه را داریم

سرپرست تیم آبهای آرام قایقرانی گفت: در حال حاضر حضوری موفق در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه از دغدغه‌های اصلی ما محسوب می‌شود.

علیر ضا محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  جوان اظهار کرد: تست انتخابی آبهای آرام انجام شد و از 18 استان 40 پاروزن شرکت کرده بودند و نفرات در ماده‌های 500 و 200 متر انتخاب شدند.

وی افزود: در کایاک دو نفره مواد 200 متر و 500 متر به هیچ وجه شرکت نمی‌کنیم و در رده جوانان نیز نفرات اول رشته ها در مواد تک نفره شرکت می‌کنند.

محمدی در ادامه افزود: در مسابقات آسیایی ماده‌هایی که برگزار خواهد شد در بانوان رشته کایاک 9 ماده را شرکت می‌کنیم و در آقایان 11 ماده است که در مسابقات آسیایی در آنها حضور خواهیم داشت.

وی در خصوص تاریخ  مسابقات آسیایی یادآور شد: برای مسابقات آسیایی بانوان 9 پاروزن، 13 آبان اعزام می‌شوند و تا 17 آبان ماه این مسابقات ادامه خواهد داشت و تیم بزرگسالان آقایان در 16 ماده با 18 ورزشکار و 6 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا که در اندونزی شهر تالم بانگ برگزار می‌شود شرکت خواهیم کرد مسابقات بانوان و آقایان همزمان برگزار خواهد شد.

محمدی در ادامه بیان کرد: هم اکنون یکی از دغدغه‌های ما جدا از کسب مدال، سهمیه المپیک است و امید دارم بتوانیم در کسب سهمیه موفق شویم.

وی در خصوص آرزو حکیمی یاد آورشد: آرزو حکیمی برای ادامه تمرینات به لهستان رفته است و مشکل مصدومیتش برطرف شده و با مربی خارجی تمرینات را ادامه می‌دهد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: درحال حاضر تمرکزمان روی انتخابی المپیک 2016 است که برای آن به امید کسب مدال‌های رنگی و سهمیه المپیک با برنامه ریزی اعضای کادر فنی برای مسابقات آتی پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار