همراه ما باشید تا به شما نحوه فعال سازی حساسیت لمس 3D را به شما آموزش دهیم..

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، یک ویژگی به نام لمس ۳D به دستگاه های آیفون اضافه شده است که می تواند انگشت شما را از چندین برابر بالاتر حس نماید. و از این پس نیازی به لمس بیشتر صفحه نمایش نیست. این ویژگی در حال حاضر متعلق به iPhone 6S و iPhone 6S Plus می باشد.

حساسیت لمس 3D در iPhone 6S را فعال کنید + آموزش تصویری


آموزش فعالسازی قابلیت لمس ۳D در iPhone 6S


حساسیت لمس 3D در iPhone 6S را فعال کنید + آموزش تصویری


این روش با وجود این که یک انحصار برتر به شمار می رود اما ممکن است کار با آن برای عده ای آسان و عده ای دشوار باشد. البته اپل هم دست روی دست نگذاشته و امکاناتی برای تنظیم نمودن آن در اختیار کاربران قرار داده است.


تنظیم نمودن لمس ۳D


شخصی سازی کردن ۳D Touch می تواند در چند گام به پایان برسد. این گزینه ها در اپ تنظیمات آیفون تان جای داده شده اند. بدین منظور ابتدا Settings را لمس نموده، General را انتخاب نمایید. سپس در بخش Accessibility به دنبال آن، ۳D Touch را لمس نمایید.

حساسیت لمس 3D در iPhone 6S را فعال کنید + آموزش تصویری

لمس 3D ورودتان به تنظیمات لمس ۳D را خوشامد می گوییم.

حساسیت لمس 3D در iPhone 6S را فعال کنید + آموزش تصویری



لمس 3D اولین و پیشگام ترین تنظیمات لمس ۳D. که چه آن را دوست داشته باشید و چه به آن اهمیتی ندهید می خواهد استفاده یکنواخت تان از دستگاه را به کل تغییر دهد. شما می توانید آن را به کل خاموش نمایید.

تنها روی سوییچ را لمس نمایید تا این اتفاق روی دهد و سپس تلفن شما هیچ عمل جدیدی را به رسمیت نخواهد شناخت و در برابر، هیچ پاسخی دریافت نخواهد شد.

اگر میل به روشن گذاشتن آن داشتید، اکنون زمان تنظیم نمودن است. برای تنظیم میزان حساسیت از میله لغزنده استفاده نمایید. این نوار به طور پیشفرض در حال متعادل تنظیم شده است. اگر آن را به چپ سوق دهید، حساسیت بیشتری (light sensivity) پیدا نموده و فشار کمتری از سمت انگشتان تان نیاز می باشد. در طرف مقابل، هر چه میله بیشتر به راست متمایل باشد فشار لمس بیشتری نیاز دارید.

حساسیت لمس 3D در iPhone 6S را فعال کنید + آموزش تصویری
نکته:

 فراموش نکنید که در پایین صفحه تنظیمات لمس ۳D یک بخش تست وجود یک تصویر قرار دارد. از آن برای تجربه لمس بهتر سه بعدی استفاده نمایید.
اگر مایل هستید بخش ها و کنترل های بیشتری از صفحه لمسی خودتان را تغییر دهید، مجددا به Accessibility Settings بازگشته و گزینه های بیشتری مانند AssistiveTouch یا Touch Accommodation را امتحان کنید. این ویژگی ها به نحو فوق العاده ای در استفاده آسان از صفحه نمایش کاربران را یاری می رسانند!


انتهای پیام/
برچسب ها: iphone 6s ، فعال سازی ، لمس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار