نتانیاهو مخالفانش را تهدید به برکناری کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد در صورتی که وزرای راست‌گرا به انتقادهای خود درباره مسئله فلسطین ادامه دهند، آن‌ها را برکنار خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد نتانیاهو در جلسه خصوصی دوشنبه شب به «نفتالی بنت»، وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی، و «آیلیت شاکید»، وزیر دادگستری این رژیم هشدار داد در صورتی که به انتقادهایشان علیه او درباره مسئله فلسطین ادامه دهند، ترکیب دولت ائتلافی را تغییر خواهد داد.


نتانیاهو با اشاره به انتقادهای سال گذشته بنت در جریان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت اجازه نمی‌دهد بیش از این بر او تاخته شود. او خطاب به آن‌ها گفت: درباره این مسئله که مایلید سیاستمداران خرده‌پایی باشید یا رهبرانی بزرگ، تصمیم بگیرید.


بنابر تحلیل این روزنامه صهیونیستی، تهدید نتانیاهو در شرایط کنونی چندان جدی نیست؛ زیرا دولت او در حال حاضر آمادگی چنین تغییری را ندارد. با این وجود، بنت در سخنرانی دیروز خود لحن صحبتش را کمی نرم‌تر کرد و مدعی شد: در حال تغییر مسیر حرکت خود در مبارزه با تروریسم هستیم.


بسیاری از مخالفان و حتی موافقان نتانیاهو وی را به دلیل ناآرامی‌های اخیر در سرزمینهای اشغالی مقصر شناخته و از سیاست‌هایش به شدت انتقاد کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار