سیستان وبلوچستان؛

تعطیلات تابستانه هم چنان درمدارس ایرندگان خاش

این روزها همه جا حرف از بازگشایی مدارس و سخن گفتن در خصوص امکانات و فضاهای آموزشی است امادر مدارس ایرندگان خاشهم چنان تعطیلات تابستانه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ منطقه سیستان و بلوچستان، یکی از مناطق محروم در استان ما بخش ایرندگان شهرستان خاش است.

دانش آموزانی که در این منطقه از حداقل امکاناتی چون تخته وایت برد، میز و صندلی‌های سالم، سرویس‌های بهداشتی، ساختمان مناسب، فضای ورزشی و… محرومند و یا در کانکس‌هایی درس زندگی را می‌آموزند که در سرما از شدت سردی نمی‌توان داخل آن ماند و در گرما از شدت گرمی نمی‌توان در آن نشست.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش با اشاره به اینکه در مباحث مختلف آموزشی، علمی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان و بخش ایرندگان کمبودهایی به شدت احساس می‌شود، گفت: توجه به مباحث علمی و آموزشی زمینه‌ساز ارتقاء شاخص‌ها در ابعاد مختلف است.

میرمراد مارندگانی ابراز عقیده کرد: علیرغم مشارکت دولت و خیران در امر ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس وجود مدارس غیر استاندارد در نقاط مختلف خاش باعث تاسف است.

وی ادامه داد: فرزندانمان در فقر و تنگدستی و با نبودن حداقل امکانات آموزشی و پرورشی مشغول یادگیری درس و ادب و فرهنگ ایران زمین‌اند.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.