علی نصیریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قصه «شهرزاد» مخاطب را جذب می‌کند/ همکاری خوبی با پورعرب داشتم

بازیگر شهرزاد نسبت به همخوانی این مجموعه با سلیقه مخاطب ابراز امیدواری کرد.

علی نصیریان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از حضورش در مجموعه شهرزاد گفت.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش در مورد جذب مخاطب این مجموعه گفت: من پیشگو نیستم اما با توجه به قصه فیلم و آنچه دیدم و ساخته شد، ظرفیت استقبال مخاطبان را دارد. ولی باید دید مخاطب چقدر این قصه را دوست دارد.

نصیریان در ادامه با اشاره به اینکه امیدوار است این فیلم با سلیقه مردم همخوانی داشته باشد، گفت: از نظر صرف وقت و هزینه و جلو رفتن کار، همه چیز خوب پیش رفت و خوب کار شد، در نتیجه امید است این مجموعه در نهایت موفق شود.

این بازیگر در خصوص علت انتخاب نقش خود در «شهرزاد» اظهار داشت: با حسن فتحی تجربه همکاری داشتم و به همکاری دوباره با ایشان علاقه‌مند بودم. نقشی که هم پیشنهاد شد، موردعلاقه‌‌ام بود و در نتیجه این نقش را پذیرفتم و ایفا کردم.

وی در خصوص همکاری با ابوالفضل پورعرب و بازگشت مجدد این بازیگر به عرصه سینما گفت: ایشان نقش خود را خوب ایفا کرد و همکاری خوبی با هم داشتیم، همکاری پورعرب با من و گروه خیلی خوب بود.

گفتنی است؛ مجموعه شبکه خانگی «شهرزاد»، به کارگردانی حسن فتحی یک قصه عاشقانه است که بازیگران آن علی نصیریان، ابوالفضل پورعرب، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و ... هستند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار