ساری؛

زنگ نظم و انضباط اجتماعی در مدارس آمل نواخته شد

زنگ نظم و انضباط اجتماعی با حضور مدیر آموزش و پرورش آمل ، فرمانده انتظامی شهرستان آمل در دبیرستان دخترانه متوسطه اول شاهد نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه امنیت سبب اطمینان خاطر و افزایش قدرت اعتماد به نفس می شود گفت: این عناصر از عوامل اساسی کسب موفقیت و افزایش آگاهی عمومی جامعه می گردد.

حمید محمدنسب با اشاره به اینکه نظم در جامعه باید از مدارس شروع شود تادر کشور نهادینه شود افزود: حاصل سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش، ایجاد جامعه سالم و با شهروندانی فرهیخته، مسولیت ‌پذیر و قانون‌ مدار است که امیدواریم با همکاری نیروی انتظامی بتوانیم گامهای بزرگتری در اجرایی شدن آن، گام برداریم.

مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل نیز گفت: آموزش و پرورش یکی از ارگانهای تاثیر گذار در فرهنگ سازی پیرامون نظم در جامعه و از افسران جنگ نرم است که تعامل بسیار خوبی با نیروی انتظامی داشته اند.

سرهنگ ولی الله گنجیان با اشاره به اهمیت و جایگاه حجاب در مدارس افزود: چادر بهترین نوع حجاب و سپری مستحکم در مقابل هجوم فرهنگی دشمنان است.

رئیس پلیس شهرستان آمل با اشاره به اینکه آمل رتبه برتر در جذب پلیس افتخاری را کسب کرده است گفت: پلیس حافظ امنیت و شهروندان را تولیدکننده امنیت هستند و دو مرکز 110 و 197 را آماده پاسخگویی شبانه روزی به شهروندان عزیز دانستند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: زنگ ، نظم ، انظباط ، اجتماعی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.