شهسواری: برای نتیجه خوب باید برنامه ریزی خوب داشته باشیم

ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز کشورمان می‌گوید باید برای کسب نتایج خوب برنامه ریزی خوب داشته باشیم.

شهسواری: برای نتیجه خوب باید برنامه ریزی خوب داشته باشیمندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، توضیحاتی در خصوص نتایج تیم ملی ارائه  داد.
 
وی در خصوص عملکرد خودش و تیم ملی گفت: از عملکرد خودم در مسابقات تیم راضی بودم و خوشبختانه توانستم با پیروزی در مقابل نماینده ماکائو در بخش تیمی باعث صعود تیم ملی به جمع دروازه تیم برتر آسیا  شوم.

ملی شوش کشورمان در ادامه و در خصوص شرایط  آماده سازی تیم ملی گفت: اگر بخواهیم شرایط آماده سازمان  به همین صورت باشد نمی‌توانیم خیلی موفق باشیم به طور مثال سینا عالمیان که در مسابقات اتریش و بلژیک و همچنین تور چک و سوئد حضور داشت توانست بازی خوبی را ارائه دهد و نتیجه لازم را کسب کند. ما هم اگر بخواهیم چنین نتایج خوبی کسب کنیم باید به مانند تیم مردان برنامه‌های خوبی داشته باشیم. که البته آقای سعادتمند قول  داده‌اند که امکانات خوبی را مهیا کنند.
 
وی در ادامه و در خصوص برنامه ای ریخته شده جهت مسابقات جهانی گفت: تا جایی که در جریان هستم قرار شده تیم ملی هند برای بازی دوستانه به ایران سفر کند و ما هم سفری به هند داشته باشیم که این اتفاق می‌تواند برای ما مفید باشد.
 
ندا شهسواری در انتها در خصوص تمرینات فردی‌اش گفت: خوشبختانه خودم تمرین دارم ولی به نظرم در اردوها حتما باید جهت تمرین حریفان خارجی حاضر باشند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار