اصفهان؛

خدمت رسانی ویژه شرکت اتوبوسرانی در ایام ماه محرم به عزادارن حسینی

شرکت اتوبوسرانی در ماه محرم و صفر به کلیه هیات های مذهبی جهت سرویس دهی مناسب به عزداران خدمات ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان، بااشاره به اجرای برنامه های ویژه محرم دراین شرکت گفت:قبل از شروع ماه محرم ستاد ویژه ای به مناسبت ماه محرم جهت سرویس دهی به هیات های مذهبی تشکیل شده است تا بتوانیم به نحو مطلوب به هیات ها و کاروان های عزاداری خدمت رسانی کنیم.

محمد علی احمدی ،با بیان اینکه هرساله برنامه های ویژه ماه محرم وسرویس دهی به هیات های مذهبی توسط اتوبوسرانی انجام می شود ظهارداشت: درعاشورا وتاسوعا جهت سرویس دهی به درخواست هیات های مذهبی نیزسرویس های ویژه ای درنظر گرفته است که به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی بااشاره به اینکه امسال برنامه مدونی برای سرویس دهی به هیات های مذهبی در نظر گرفته ایم ادامه داد:با توجه به اینکه امسال 200 دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه شده است سرویس دهی به مردم در ایام محرم بیشتر و بهتر خواهد بود .

وی تاکید کرد: شرکت اتوبوسرانی دارای 1253 دستگاه اتوبوس است که شامل اتوبوس های بخش خصوصی و دولتی می شود البته میزان اضافه شدن اتوبوس ها به داخل خطوط بسته به حجم تردد ها دارد.

احمدی،بیان داشت: دردهه اول محرم که بیشترین حجم تردد هیات های مذهبی درشهر است هیات های مذهبی از زمانی که در خواست خود رابرای سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی ارائه کنند از ساعت6 صبح تا 12 شب سرویس دهی انجام خواهد شد.اما در بقیه روز ها سرویس دهی ها از بعدازظهر خواهد بود .

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان،اضافه کرد:امیدواریم در ماه محرم بتوانیم به عزادارن حسینی خدمات رسانی خوبی داشته باشیم و مردم از ما راضی باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.